Pagini

marți, 15 mai 2012

PRAJITURA CU CIOCOLATA SI NUCI


De curand mi-am cumparat o carticica cu retete de prajituri de la Good Food.  Deja am testat prima reteta, delicioasa si foarte rapid de facut.
Va trebuie:
  • 100 g ciocolata amaruia
  • 100 g ciocolata cu lapte sau alba
  • 85 g unt
  • 100 g zahar brun
  • 3 oua batute usor
  • 140 g faina alba
  • 140 g nuci tocate mare
Se incinge cuptorul la 180° C si se tapeteaza cu hartie de copt o tava. Eu am folosit una de cca 25/20 cm. Se topeste ciocolata amaruie, cea cu lapte sau alba si untul pe bain marie sau in cuptorul cu microunde.Se adauga zaharul si se amesteca bine pana se raceste un pic compozitia.Se incorporeaza ouale, apoi nucile si un praf de sare si se amesteca bine. Se toarna compozitia in tava si se coace 25-30 minute. Se lasa la racit in tava. Cand este rece, se taie prajitura in bucati.
POFTA BUNA!












Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...