Pagini

sâmbătă, 16 iunie 2012

BOMBOANE CU NUCA DE COCOS

           
             Primul lucru care l-am facut in dimineata asta dupa ce mi-am baut cafeaua au fost aceste bomboane. Reteta originala o am de pe blogul Laurei Laurentiu, dar din nefericire nu mi-a iesit asa ca a trebuit sa improvizez. Finalul a fost fericit pentru ca sunt delicioase si usoare. Le puteti imbraca si in ciocolata daca vreti, eu am fost cam lenesa azi ;)
       Va trebuie:
  • 200 g fulgi de cocos + 100 extra pentru 'tavaleala'
  • 200 ml smantana pentru frisca
  • 200 g unt
  • 150 g zahar pudra
  • 4 linguri de gris
  • o esenta de rom
            Puneti pe foc mic intr-o oala smantana, zaharul, untul si grisul si amestecati incontinuu pana se ingroasa. Turnati compozitia intr-un castron peste fulgii de cocos. Adaugati esenta de rom si amestecati bine, de preferabil ar fi cu mana. Formati bilute care le treceti prin cei 100 g fulgi de cocos ramasi. Super simplu si gustos! Pofta buna!






Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...